Monday, June 1, 2009

KAMARUL RAMIZU NAK TUBUH PARTI IMAN SEMALAYSIA!

Berikut adalak komen Kamarul Ramizu selepas kalah dalam PRK DUN Penanti;
“Nampaknya dari jumlah undi yang saya dapat, jelas menunjukkan masyarakat di sini menolak konsep keimanan yang ingin saya bawa.“Mereka lebih mahukan pembangunan yang dijanjikan oleh calon-calon lain… bagaimanapun saya tidak akan berputus asa dengan matlamat saya untuk menubuhkan Parti Iman SeMalaysia.“Ini adalah kekalahan saya kali kedua selepas Parlimen Bukit Gantang, saya terima keputusan ini dengan hati terbuka tanpa rasa kecewa.”
-----------------------------------------
Aku nak tergelak pun ada bila baca komen mamat ni selepas kalah dalam PRK DUN Penanti. Kaya gak dia nih... kat PRK DUN Penanti habis RM30k kat Bukit Gatang lagi lah banyak kot sebab kerusi parlimen. Aku dok cari gak blog dia ka... web ka... tapi tak jumpa! Ialah nak siasat siapa orang kaya nih...
Gelak yang kedua, nak tubuh P
arti Iman Se Malaysia (PIS). Tang ni gelak macam nak putus urat kentut.... Parti Iman apa? Atas prinsip Islam Hadhari ka? Kalau macam tu baik bagi nama Parti Islam Hadhari Malaysia (PIHM)... boleh lah bincang ngan mantan PM kita untuk fikir apa nak buat lepas nii... Iman konon... salam ngan perempuan genggam erat nampak... Lagi satu... parti PIS tu merupakan parti perlbagai kaum...
Gelak yang ketiga, sokong kat ISA! Cuma dia kata ISA pada hari ini perlu telus serta digunakan mengikut yang betul. Tapi masa PRK Bukit Gantang, dia ada melawat semua mangsa tahanan ISA... (http://thenutgraph.com/yb-kamarul-ramizu)
Aku rasa mamat nih ada masalah mental kot...

No comments:

Post a Comment

Jika ada kelapangan masa, sila tinggalkan comment konstruktif anda di sini, terima kasih.

KOMEN MINDA TERKINI...

TERIMA KASIH ATAS KESUDIAN MENGUNJUNGI LAMAN INI...