Saturday, January 31, 2009

MASIH PASAL MPV PROTON...


http://paultan.org/archives/2008/08/02/proton-mpv-exclusive-initial-details-revealed/
Haha... aku obses sangat pasal MPV Proton nih...Taklah aku tahu pasal apa... Tapi mungikin sebab terlalu lama sangat menunggu... Bukan nak beli... tapi teruja nak tengok! Tahu-tahu je lah trend rakyat Malaysia sekarang ni suka dengan kenderaan MPV... Bila Toyota Avanza keluar... ramai orang tangkap... NAZA Citra, Grand Livina... Sekarang dah akan ada lagi yang keluar... Aku dengar Toyota PASSO plak... Dan, Perodua pun nak keluar MPV... Bagi aku, kalau apa pun aku nak tengok sangat MPV keluaran Malaysia nih..tak kisah Proton ke... Perodua ke...
Sepapatutnya bila keluar kemudian ni... designnya lebih mengancam kerana boleh tengok platform mana yang digunakan berdasarkan model-model yang laris kat pasaran berserta anggaran harga yang bersesuaian dengan kemampuan daya beli rakyat Malaysia.

No comments:

Post a Comment

Jika ada kelapangan masa, sila tinggalkan comment konstruktif anda di sini, terima kasih.

KOMEN MINDA TERKINI...

TERIMA KASIH ATAS KESUDIAN MENGUNJUNGI LAMAN INI...