Saturday, January 10, 2009

BERSAMA MEMBOIKOT PRODUK YAHUDI!

Tidak dinafikan kekejaman tentera zionist Israil yang membedil Gaza saban hari dan membunuh lebih 700 orang syuhada' palestin setakat ini, sememangnya tindakan yang sangat kejam. Malah tahap kekejamannya itu berada pada makam yang maha dahsyat!
Kekadang kita rasa sangat hairan, negara yang wujudnya secara tipu daya itu mampu bertahan sehingga kini serta mampu pula menindas rakyat yang bangun berjuang menuntut balik tanah atau bumi yang dirampas oleh zionist Israel itu! Lebih hairan lagi negara-negara Arab yang mengelilingi Israel itu pula ada yang seakan memberi ruang kepada Israel agar terus berbuat apa sahaja ke atas rakyat Palestine. Sungguhhhhhhh menghairankan!
Tapi, semua tersangat tahu... mengapa Israel sebesar itu kepalanya! Amerika Syarikat yang dikatakan juara demokrasi itu! Polis dunia kononnya itu! Anti penindasan itu! Anti terorisme itu! Apabila dalam kes Israel dan Palestine, tetap membutakan matanya dan tetap mengatakan rakyat Palestine lah yang bersalah kerana memulakan sengketa terlebih dahulu!
Wahai saudara dan saudari! Kita tidak mampu berjihad ke bumi Palestine, namun kita ada jihad yang insya Allah jika ada iltizam yang tinggi pasti kita boleh melakukannya! Boikotlah segala produk keluaran Yahudi... Tindakan ini bukan tindakan hanya rakyat di Malaysia sahaja, malah tindakan seluruh umat manusia yang benci akan kezaliman Yahudi Israel laknatullah itu. Kesanya Insya allah akan ketara kerana dalam kes karikatur Denmark yang menghina nabi Muhammad S.A.W. suatu baru-baru ini juga ada kesannya. Bawalah senarai barangan-barangan Yahudi ini apabila kita hendak membeli belah agar kita tidak terbeli produk Yahudi dan wang yang kita bayar itu digunakan pula untuk membunuh rakyat Palestine. Atau, kita menyumbang wang bagi membunuh ayah anak-anak yang belum sedetik jua menikmati erti ketenangan dan keharmonian hidup....

No comments:

Post a Comment

Jika ada kelapangan masa, sila tinggalkan comment konstruktif anda di sini, terima kasih.

KOMEN MINDA TERKINI...

TERIMA KASIH ATAS KESUDIAN MENGUNJUNGI LAMAN INI...